Followers

Thursday, December 17, 2009

Salam Maal Hijrah 1431 to All...

Salam teman2 blogger semua......

Selamat Menyambut Maal Hijrah 1431 utk semua umat Islam di seluruh pelusuk dunia..... semoga tahun yg mendatang akan membawa segala kebahagiaan.... keberkatan.... kesihatan dan juga rezeki yg melimpah-ruah utk kita semua.... yg paling penting.... diri kita akan lebih beriman.... lebih dekat dengan Allah S.W.T........ meninggalkn segala laranganNYA.... dan menjadi seorang muslim or muslimah sejati..... amin.

Sejak beberapa hari yg lepas.... my internet line begitu mencabar kesabaran..... YM x leh on.... blog x leh log in.... FB plak x leh chat....... malah ada antara blog or website yg me x buleh masuk...... tp alhamdulillah.... baru rasanyer dlm 15 min yg lalu ianya pulih semula.... harap2 tiada lg gangguan selepas ni.....

Kat sini me saja nk kongsi kegembiraan me ngan kawan2.... bukan apa pun.... my hubby belikn 2 ketul barang yg bagi me w/pun murah..... tetapi amat berharga..... ni haaa..... display cabinet n sideboard waner putih.... puas la jugak g survey sana-sini.... hanya di Ikea jer kami jumpa yg putih melepak ni...... so layan jer la ek.... isi kat dalam? tungguuuuuu.......




4 comments:

Sheila said...

Salam Amy amboi tahniah ye dapat benda yg besar cam ni cantik pulak tu kalau akk dpt dah tentu mlm ni tidur dlm tu heee naknya LCD lagi siap peluk x nak lepas eeee bestbya..mmg bekenan lahhhh...akk dah tahu kalau almari tu dapat kat akk dah tentu nak buat ape heee...

MrsNor said...

salam maal hijrah utk Amy. Wahhh betul2 hijrah ke alam baru ni dgn 2 ketul almari tu..cun tu...hias dgn brg english ,seri abis nanti

~Yatt~ said...

salam kak amy..
saya pun berkenan lemari camtu..tak sabar tgk isi dalamnya pulak..hehe..
selamat tahun baru hijrah akak.. ;

Chempaqa said...

salam amy..
sbb lemari neh lah wat iman ku goyah..nak g terjah ikea gak ler