Followers

Sunday, December 6, 2009

Mug Roses





Mug tree dah berteman.... benarnyer dah lama beli mug2 ni.... beli kat Burjuman Mall masa pi jln2 ke kota Dubai...... sukakn corak bunga2 dia..... sweet sgt.... esp. tang roses tu..... disebbkn x der tempat nk letak or gantung..... sumer me simpan dlm kotak n letak bwh katil.... hajat di hati bila balik Malaysia baru la guna.....

Kebetulan plak bila pindah umah baru ni... kami kekurangan gelas/mug... biasak la kan.. sumbing sana.. pecah sini.... hubby kata guna jer la apa yg dah ada.... so dgn gembiranyer me kuarkn apa yg tersorok selama ni..... cam best pun ada..... semangat jer nak minum air dlm mug baru.... agak2 mau air teh pun rasa lg sedap ek.... ekekeke....

6 comments:

Kak Azzah said...

Salam Amy...wahhh..mmg cun habis mug roses ni...air yg tawar pun boleh jadi manis...hehehehe

merpati66 said...

salam mie..hehee itu lee perempuan pandai menyorokkan barang2 ya..berguna jugak ya...

baayah said...

salam amy...
dh pindah umah baru ye...cantik la umah baru amy ni, luas..bilik air pn best...

mug roses ni pn cantik dan berseni..suka tgk bunga2 ros tu...

englishvintages said...

salam amy..wahhh..mug pun rose juga..cantik tu..air...mesti bertambah sedap mcm maduuuuu...

Bonda_Naufal said...

kenan jugak mug tu cantik banget

amy said...

kak azzah..... betul tu... air rasa makin sedap.... hehehe

kak ida.... cumanyer umah ni x der almari doremon jer.... kalo tak mesti lg byk brg leh sorok....

baayah... yer baru pindah umah.... bila nk jalan2 ke sini pulak... leh singgah umah...

kmona... mmg semanis madu u... nk rasa meh la sini...

bonda naufal... mmg sweet banget... x silap saya jusco pun ada jual mug jenis cam ni... harga pun berpatutan gak....