Followers

Monday, November 9, 2009

Tudung Ariani



Salam......

Me nk habaq pasai tudung pulak..... bukan apa..... slalu dok dpt majalah dr Malaysia..... mcm2 jenama tudung ada.... Hajaba la... Anggerik Avenue la..... Ariani la....... terliur gak nk merasa....

Masa dok bersembang ngan my adik, terkeluar la topik pasai tudung2 ni... dia kata Ariani ada bukak butik kt KB.... dekat ngan Pasar Wakaf Cik Yeh..... so... apa lagi..... anak2 tinggai ngan pak2..... mak2 naik keta berdesup ke kedai tu......

Dpt ler capai 3 helai.... nk beli banyak tp harganyer 'kurang' berpatutan(mahai ler....) Jadi la kan sekadar ada.... ingat kan pakai tudung tu leh la berubah muka jadi lawa cam Erra Fazira ke.... Nasha Aziz ke.... tp dok tang situ gak.... (wakakakakakaaaaa.... kalo dah x lawo cam tu la jugak pakai apa pun.....)

Tp bila dok survey yg murah punyer(dlm10-15 hinggit tu la)... ok gak material n jahitan dia.... cuma kena pandai pilih n yg penting sesuai ngan bentuk muka kita....... apa2 pun... terpulang pada citarasa memasing...... layanzzzzz........

4 comments:

azlina said...

salam amy...
bak mai satu yg clr purle tu..he..he..nk pakai raya haji ni.

amy said...

salam ina....

hehehe buleh2.... pepel ajer ker.... pink tak nak... hihihi

mama ju, said...

Wah seronoknya shopping!

MrsNor said...

memang mahal harga tdg ariani ni..akak singgah ari tu kedai ia, mampu cuci mata aje.... hahaha