Followers

Monday, November 23, 2009

Teaset Cik Putih


Teaset waner putih ni pun beli tempat yg sama tp lebih terdahulu....... me beli selepas beberapa bulan dok Abu Dhabi ni.... kira tahun lepas lagi la.... ni pun masa tu hubby x kasi beli. Dia kata x der sapa nk datang umah ciput kami so x der nak hidang minuman pun la.... stakat nk minum berdua x yah hidang bagai.......

Tp selepas beberapa kali rumah kami dikunjungi tetamu dan berkali2 dok hidang air panas dlm mug campur2(kadang2 cawan plastik jer.... huhuhu rasanyer umah stinggan lagi mewah dr umah kami).... dia da berubah pikiran daaa....., so me pun beli teapot, 6 cawan + piring, 6 mangkuk kecik n one big bowl...... bunga timbul2 gitu....

Tp sayangnyer.... teko tuh baru dua kali pakai.... dah retak.... Tak alih2 jatuh pulak frame gambar atas muncung dia.... haaa.... dah bukan stakat sumbing dah.... hilang terus muncung dia..... huhuhu.... sedih sgt..... tp x per la..... dah bukan rezeki kami...... mula tu ingat nk tambah koleksi cik putih ni... tp bila tgk kualiti ala2 kureng..... terus x jadi.....

4 comments:

RnZ Photo JB said...

Salam kenal...
*Minat set pinggan mangkuk ek, kita pun minat set warna putih & yg ada bunga ros.

ZaiY said...

samalah kita, idang mug campo2 gak..baru2 ni je hubby yg g beli cawan dgn lapik..dia plk yg lebih berkesedaran dr bini dia huhu..(bukan per bini dia ni pk takde tmpt nk simpn, kabinet dapo tu dh sesak ngan barang tah hape2)hehe

kak ina kl said...

salam amy..ala kesiannya tgk muncung dia patah..sabo ajerlah..

sedap ek sup ekor..lama dah tak beli...kat sini mahal giler...

amy said...

RnZ Photo JB.... salam kenal kembali... tq sudi singgah sini.....

zaiy..... alaaaa.... kita serupa.... tu la zaiy.... cabinet dah penuh wooo(org dengar ingat kita ni banyak nau barang... benarnyer kabinet tu muat 5-6 ketoi barang jer kan... huhuhu)

kak ina kl.... tu la kak ina... nnt nk g cari gam cap gajah.... tempek balik... pastu wat display jer.......