Followers

Wednesday, November 18, 2009

Sup Ekor Panas2

Salam n selamat malam utk teman2 maya semua.....

Sajer jer ni nk hilangkn kebohsanan yg melanda(tetambah pulak terpaksa bermandikan cahaya lampu tidor yg romantik selama 3 hari sebb lampu neon kt ruang tamu aka dapor losak wooo.... sat ni baru dibaik pulih... biasa la janji depa... 5 minute... 5 minute... sampai ke tulat x sampai2.... huhhhh)

Petang tadi masak sup ekor dlm keromantikan itu..... alhamdulillah menjadik w/pun terpaksa guna versi sendiri.... yer la... daun/batang saderi x dak.... tomato puree x dak... bawang goreng x dak.... pakai jer la apa yg ada....

So sila2... jgn malu2.... meh makan sama2... sluurrpppp..... nyum...nyum....... hehehe.

6 comments:

DiahRothman said...

Mmmmmm, terliur gak KD tengok sup tu... KD bab masak2 ni.. out terus!

~Yatt~ said...

salam kak amy..
wwowww sodap tu sup ekor..selalu saya order jer sup ekor tak penah beli mentah kat pasar..hehehe..

zie said...

salam amy.
blog amy mmg tak der chat box ek?ker kak yg tak nmpk?
tq lawat blog kak ...amy...itu sop nampak very the tempting maaaaaaa....nak wat lah esok hehehe

azlina said...

salam amy...
bila tgk amy wat sup ekor ni baru teringat dah lama sgt tak makan sup ekor..selalunya mkn kat kedai je..maklumlah kat sini kan byk restoran thai murah dan sedap2 lagi masakanya..

amy said...

salam

kdee.... amy pun bukan pandai masak... tp taram jer sebb sini mana nk jumpa sup ekor kan....

yatt.... yg mentah belambak2 kt sini.... murah pulak tu kalo nk compare ngan kt malaysia....

kzie..... chat box ada.... may b x abis loading kot.... hehehe

azlina.... ina... kalo senang nk dapat yg da masak... mmg amy pun x sanggup wat tu.... merebusnyer pun berjam2.... huhuhu

Sheila said...

salam Amy dah lama x borak yeee...sup ekor kegemaran sefamily akk tp dah lama x pekena..ni yg buat x thn negok ni hheheeee..lg beberapa hari nak raya korban leh lah nnt keneng2 ekor..heheee