Followers

Wednesday, November 25, 2009

Eid el Adha Mubarak.......

Salam kawan2 blogger semua......

Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha diucapkan kepada semua...... semoga raya kali ini lebih meriah n amalan korban yg kawan2 semua lakukan, x kira la lembu ke... kambing ker.... kibas ke... unta ker........ juga lebih berkat dari tahun2 yg lepas.....

Tuan punyer blog terpaksa bercuti sementara.... nak pindah umah da..... hingga jumpa lagi di lain hari.... harap2 segalanya berjalan lancar.... amin.

3 comments:

ZaiY said...

elok2 pack pggan mangkuk tu jgn ada yg pecah..
nanti jgn lupa tepek gambo umah baru yerk... selamat mengemas..

azlina said...

salam amy pindah blk ke m"'sia ke pindah rmh kat sana je...ataupun pindah blog baru...bila blh jumpa lg ni...windu la nanti..

amy said...

zaiy..... yer la zaiy, mmg nk kena tgk gak w/pun kita sepatutnyer goyang kaki jer.... x sanggup tgk brg2 fragile ku dibuat sesuka hati oleh mat2 pinoy tu.....

azlina.... pindah umah kt sini gak ina.... insyaallah x lama cuti pun... sebb internet ni kita pakai yg mobile.... x yah install.... cucuk kt plug dah on... cuma takut situ susah line jer la... huhhuhu