Followers

Monday, March 8, 2010

Pinggan Antik 7 - Flag n Crown


Salam.....

Rupernyer ado lai gambo pinggan antik yg terselit celah2 gambo yg lain...... tayang jo la kojap ek.....

Pinggan pink dgn chop mohor Flag n Crown.... x byk yg jumpa tp jadi la kan..... pinggan ni masih cantik berkilat cuma ada sedikit kesan kekotoran mungkin disebabkan terlalu lama ia disimpan.

3 comments:

~Yatt~ said...

salam kak amy..
pinggan2 polos lama2 camnie..elok bebenor jika disulam dengan pinggan mangkuk berbunga2 kan..dah edisi ketujuh koleksi antik akak..i followwwww..hehehe..

MrsNor said...

Amy ...tang ni akak ketawa besar baco .." pinggan ni masih cantik berkilat cuma ada sedikit kesan kekotoran mungkin disebabkan terlalu lama ia disimpan." ...

heheh simpan sampai tak ingat dia ada kan kekadang hehehe

amynujaimy said...

Yatt..... ada satu lg edisi siasat pasal pinggan antik ni yatt.... tungguuuuu......

MrsNor.... tu la kak nor.... pinggan tu tersusun elok jer dlm gobok MIL kat luar umah.... segala macam benda dok bersarang.... hehehe....