Followers

Thursday, March 18, 2010

Dah x bogel lagik.....

Salam.....

Sori la kengkawan di atas tajuk yg kedengaran agak lucah... hehehe....

Benarnye me nk citer ttg masa yg 'agak' lapang semenjak kurang ngadap lappy(my lappy dah terbakar gara2 letrik yg asyik on off jer disebbkn kerja2 pembinaan di atas rumah kami ni....) so kena la share lappy ngan hubby... bila dia balik kerja... giliran dia la ngadap lappy dia kan... so me ni sesaja la nk hilangkan boring... keluarkn mesin jahit yg dh setengah tahun tersimpan.....

Dok telek2... dok tenong.... tgk kain2 dlm simpanan...... mcm ader plak kain2 yg sesuai cuma x berapa nk banyak....... nk pi kedai jauh bebeno..... pakai jer la aper yg ader....

Sajer la test power..... watkan baju utk teddy bear n botol air ni.... (lama dah hubby soh wat sebb dia kata ada tgk umah jiran kami selimutkn botol tu ngan kain n nampak sooo sweetttt)..... dlm terkial2 me pun menjahit ler.... w/pun senget benget jahitan tu tp x kesah la kan(bukan ada lecturer nk kasi markah ponnnn).... kebetulan pulak lace nyer tinggal sekangkang kucin... so utk botol air tu x leh wat ropol2 bagai.... layan jer la hasilnyer.......

Teddy Bear(sebelom ni pakai baju cap Jaya Jusco)

Botol Air - Sebelom

Botol Air - Selepas

Close-up

2 comments:

ZaiY said...

wahh..botol airpun dh pkai baju..soo cute! nak kena selak tu klu nk tau air dah tggal takat mana..hehe..

amy said...

hahaha betul tu zaiy... silap perhitungan... patut pakai skirt pendek jer kan....