Followers

Saturday, March 13, 2010

Botanic Garden Dinner Set

Salam....

My first portmeirion set..... dinner set dari bunga Botanic Garden..... me beli dari Datin EV yg dok nun jauh kat Manchester..... mekasih bebanyak yer Datin coz sudi menguruskan penghantaran barangan tersebut w/pun tuannya x dak kat umah... ada peluang kita berurusniaga lagi ek.... hehehe

Seronok sgt bila set ni dah sampai ke Malaya dgn selamatnyer... kira masih belom bertemu tuannya.... nasib baik la adikku ada di rumah untuk menyambut kedatangannyer..... sedih tetap sedih tapi sabar la ek.... panjang umur nnt kita akan tetap bersua.... sob... sob... sob...

10 comments:

MrsNor said...

tahniahhh....akhirnya...cik port jadi pilihan juga

amynujaimy said...
This comment has been removed by the author.
amy said...

yer tq kak nor.... terliur tgk kawan2 blogger... tu yg x tahan gak nk ngoder tu... kikiki

englishvintages said...

salam pun seri,,wahh,,,cik port dah sampai ye,,sama2 lah ntn kita balik malaya,,pi ziarah cik port tu,,,dah rindu sangat ni....

~Yatt~ said...

salam kak amy..
wahhhh best tu sis..nanti pegi beraya klang..jamu saya dengan set cik port nie yer..hehehe.. ;)

amy said...

Mona..... tu la kan.... tatau bila la dapat jumpa ngan cik port ni hati ke hati.... huhuhu

yatt.... insyaAllah yatt.... cuma tahun bila tu lom tau lg sebb rasanyer raya puasa tahun ni kami tak balik kot... sob... sob... sob...

umi_e said...

seronoknya....

Amy Nujaimy said...

Umi_e.... alhamdulillah.... seronok sgt....

Ifa said...

wahhh amy!!! tahniah.. mmg cun itu port *wink*

Amy Nujaimy said...

thanks ifa.... lamer x nampak ifa singgah sini....