Followers

Wednesday, February 3, 2010

Habis manis sepah dibuang?




Salam...
Ni kes terlebey rajin....... da gian sgt nk mengecat... abih segala benda nk di'deco'kan.....
Kalo ikutkn pepatah... habis manis sepah dibuang... tp me plak sayang nk buang coz tiada paha.. betispun berguna... kikiki...... so dapat deco bekas coklat ferrero rocher ni pun jadik....
Kalo tgk x lawa pun... bersepah jer... tp x kesah la kan.....

8 comments:

Gee said...

salam amy,

cantik dan dah semakin terserlah seni tgn amy.

MrsNor said...

woww amy cantiknya...kagum tengokk
untung tangan ado patat siput nihh
bulsh buat juaa doh tu Amy

YANA said...

salam kenal kak,lawonye bekas tu...folkart lagi...meh le bagi kt kite..hehehe...byk cantik muke ye...huhuhu..syabas kak...

ZaiY said...

xsgka ye, kotak ferero roche pun leh jd segak bergaya pas kena sentuhan amy. bagus ni kitar semula brg terpakai.

azlina said...

salam amy...
cantik amy rose yg amy lukis tu kemas je..

princess said...

salam amy, cantiknya bekas tu...

beruntung amy pandai F.Art

kak ina kl said...

salam amy..waduh cantiknya..nanti buatkan akak satu tau..gurau ajer..tapi kalau nak bagi sudah bagusss..ahaksss

Amy Nujaimy said...

Salam semua....

Sori la agak sebok kebelakangan ni... nk bukak blog pun x der masa......

Kak Gee.... tq for ur comment... harap2 lepas ni makin baik persembahannyer kan...

Kak Nor.... amy pun x dok patak sipuk gok.... tp gak oghe kato nok seribu dayo..... jual tu rasanyer x laku ler... kikiki

Yana.... salam kenal utk yana juga....

Zaiy.... tu la pasalkan.... pakai jer apa yg ader depan mata.... hehehe

Azlina.... tq ina... harap2 lepas ni lebih berseni tangan ni terutama utk masakan pulak....

Princess..... amy x der la pandai folkart pun... tp semangat membara bila tgk umah geng2 blogger penuh ngan barangan english.... nk beli susah kt sini....

Kak Ina KL.... hahaha... insyaAllah kak ina... kalo jadik(maklum ler yg 2nd time wat mesti cam hampeh jer kan) kita kasi awak satu...