Followers

Friday, February 19, 2010

Lampu Aladin

Ni pulak.... lampu aladin...... beli kat tempat, hari n waktu yg sama ngan pelita mini tu...... ada banyak size.... tp sebb umah pun kenit jer kan.... so me amik 3 saiz jer la..... yaya suker gosok lampu ni sebb katanyer 'jin' aladin sleep kt dlm tu..... huhuhu

2 comments:

azlina said...

salam amy...
kenannya kat aladdin kalau jumpa lagi hendak juga kirim..bwk balik ke msia ni..he..he..saja ina main2 je amy..pelita aladin tu unik sgt pada pandangan ina..untung amy ada 3 saiz lagi..itulah namanya jauh perjalanan luas pandangngan..byk pendapatan.(hasil buruan)

Amy Nujaimy said...

wsalam ina....

tu la kan... cumil sgt... yg paling kecik tu sebesar dua jari jer.... insyaAllah kalo amy ingat n lampu tu masih ada kat kedai tu... amy belikan utk ina ek.....