Followers

Sunday, January 31, 2010

Kotak Harta Karun

Salam.....

Me harap sumer geng blogger sihat selalu.......

Me nk citer sikit pasal kotak harta karun ni..... kotak ni me beli secara online.... dah agak lama..... kalo x silap transaction(utk pembayaran deposit sebagai tanda jadi or booking kata omputih) berlaku somewhere dlm bulan may or june.... 2009 lagik tp disebbkan me x sempat pi amik sendiri..... adik me yg tolong amik masa lepas raya puasa tahun lepas(love u baby.... n thanks to tokeh kedai.... http://abbyrubieta.blogspot.com/ sebb tetap simpan kotak ni w/pun me lambat p kolek).

Apa2 pun me mmg suka sgt ngan this kotak..... sooooo cantik. Harap2 ia masih kekal cantik n berseri masa kami dh pindah balik ke Malaysia nanti..... kalo tak rugi ooooo..... hihihi.

Masih malu2.... dok dlm kelambu lagi

Taraaaaa..... cun tak I... kikiki

Kat atas tu kedai dia..... Tabby Cameo

4 comments:

ZaiY said...

cantik kotak tu mie..mcm2 leh taruk. buat meja pun bole kann..

Gee said...

salam amy,

cantik lah kotak, sweet saje designnye. boleh nanti akak gi kedai tu..tgk2 yang lain.

azlina said...

salam amy...
tersangat ctk menarik dan tertariknya amy blh pelbagai guna kan..kat mana kedai tabby jauh ke..ehwah ehwah bgs punya menaya mcm le ada duit je ina ni..

Amy Nujaimy said...

Zaiy... mmg cantik sgt zaiy.... tu yg rembat seketul tu... hehehe..

Kak Gee..... mmg byk gak benda2 yg dia jual kt kedai tu... amy tgk dlm blog ajer... lom kesampaian nk ke sana....

Azlina.... kedai dia kt selangor.... ada link kt blog amy.... situ ada alamat rasanyer....