Followers

Friday, January 8, 2010

Pinggan Antik 5

Salam ceria.......

Dlm dok membelek2 gambar terjumpa la segerombolan gambar2 pinggan antik lagi....... of coz la hangkut dr umah MIL ritu jugak... kikiki

Yg ni tatau panggil bunga aper tapi kalo x silap bunga padi kot... tp yg pasti kaler dia itam legam la...... w/pun hitam.... tp masih lg cantik n berkilat........ cuma yg ada pun hanya pinggan nasi n pinggan kuih......



7 comments:

Gee said...

salam amy,

kalau diletakkan banyak2 kaum kerabat bunga padi ni, cantik amy. akak ade juga sedikit sebanyak bunga ni selain yang pink2tu..lah.

Nannie said...

salam amy ,

Waa cantik la koleksi bunga padi amy ni , saya ada pinggan makan saja tu pun mak mertua bagi jadi laa

~Yatt~ said...

salam kak amy..
memamg cantik bunga padi nie kan akak..kalau kat apekss dah takde pinggan mangkuk padi..amat jarang..sib baik amik skit tok punya dulu..hehe..

MrsNor said...

wahhh Amyy kerja dok selongkar gobok MIL aje hehehe kita nie serupa gamaknya ....

Amy Nujaimy said...

salam....

kak gee.... yer betul kak gee.... mmg cantik... tetambah kalo cukup setnyer...

nannie... jadi la nannie dr x der kan... hihihih

yatt.... yer ker da x der... nnt akak jadik supplier ek.... kikiki

mrsnor.... haah la kak nor.... kita serupa.... asal balik kg jek.... mata melilau carik barangan lama yg buleh dirembat.... hehehe

kak ina kl said...

salam mrs aymy...jelousnya...akak baru ada piring kuih ....lum ada lagi yang lain..tapi tak apa (kes memujuk diri) adalah jugak dari tak ada.

Amy Nujaimy said...

kak ina kl... ala kak ina.... akak kan rajin meng'hunting'.... sure pas ni jumpa lagi.... hehehe