Followers

Saturday, July 17, 2010

Sesi Ulang Tayang

Salam kawan2 blogger semua....

Semangat plak nk wat n3.... kali ni sesi ulang tayang jer.... ingat tak dulu me penah wat n3 pasal dinner set utk cik port..... masa tu me lom pun dpt sentuh or pelok set yg sgt2 me rindui tu(hahaha... agaknyer ada yg kata giler ker dok rindu kt pinggan mangkuk) X kesah la kan.... yg pasti... me dh jumpa dinner set ni setelah sekian lama depa dok bertapa dlm kotak.... Masa balik umah sekejap last week... me sempat dok selongkar kotak2 yg diterima dr Datin Mona.... hasilnyer seperti yg tertera di bawah.... hehehe.....


8 comments:

MrsNor said...

puas hati berbaloi baloiiii..gila pinggan mangkuk tak per Amy..jgn giler melompat tengah jalan kecek sorang2 jah hehehe ... akak pun buat pinangan dgn mona juga nie...heheh

Chempaqa said...

salam amy
rayo nie blh lah pakai kot..hhihihhihi..cun lahhhhh..

englishvintages said...

salam amy,,yekan,,baru balik,,mesti baru tgk,,apa pun alhamudlillah dah berada dipangkuan ,,boleh ler peluk2 selalu,,buat mrs nor,,janji tak lupa tu,,,hihi,,tkasih ye,,,

kakrose said...

salam amy
cantiklah..berkenan sangat..

Amy Nujaimy said...

MrsNor.... betul tu kak nor.... ni pun kira baru jer timbul kegilaan pada pinggan mangkuk.... semenjak kenal geng2 henglish jugak la ni.... hehehehe

Amy Nujaimy said...

chemp... dok dan nok pakai rayo ni..... mugo semeta jah dok malaya lepas rayo.... huhuhu

amy said...

kmona... tima kasih byk2.... x sabau nk tunggu kazen dia plak sampai.... hehehehe

Anonymous said...

kak yon... mmg saper2 tgk mesti berkenan kan.... chanteeekkk sgt!