Followers

Thursday, July 29, 2010

Melawat Kedai Barangan English Home Deco......

Salam rakan2 semua......

Dalam pada sebok pasal abah kat spital... me tetap x ketepikn minat yg 'mendalam' pada hiasan rumah ala HENGLISH ni.... so sekali-sekala bila my adik ada masa utk bawak me round bandar KB.... me pun cuba gak la cari kedai2 yg menjual barangan tersebut.

Hari ni... lepas pi melawat abah kat spital waktu tghari.... kami ke satu kedai yg terletak di pinggir KB.... masuk jer kedai tu.... waduh2... jantung me terus copot nengokkn pelbagai hiasan n barangan yg dijual.... sgt2 cantik......

Nampak tak sofa dlm gambar di atas..... tu tgh sales tau.... 50% off.... fuyyo... kalo la mmg ku duduk di Malaya... mmg ku sudah mintak mek yg tukang jual tu angkut masuk lori...... sebb harga dia sgt2 berbaloi.....

Sori la gambar atas ni sgt blur tp kerusi tu sgt cantik n murah... hehehe

Oppppssss.... mcm tokey kedai la pulak... hehehe....

Tgh nak wat bayaran..... cantik plak alas meja dia..... gambar2 bwh ni antara hasil tangkapan yg x seberapa....







Kat bawah ni pulak... kedai yg baru bukak kat Wokah Cek Yeh.... hehehe




3 comments:

jalazaq said...

ai...pic i pun ado...lepas ni leh la i niaga barang english lak...nego dlm blog plak....hehehehe....

rossana said...

salam kenal amy....1st time akak comment cni...biasa lalu jer...kedai kt KB tu kt area mane ya?..yg kt wakaf che yeh tu dkt2 ngan kedai kain saleem aziz ke?

Amy Nujaimy said...

alazaq.... haaa... betul2... u kan suko business ni... try la sebb x semua org berkesempatan utk mengunjungi kedai2 deko tersebut.....

rossana.... hok kt kb tu... jln nk g airport.... tp x tahu nama tempat dia... yg wakaf che yeh tu mmg dekat ngan salem aziz...