Followers

Thursday, September 15, 2011

Sambutan Raya, Merdeka n 14th Anniversary....

Assalamualaikum......




Just nak update pasal aktiviti raya kami di padang pasir...... kebetulan sambutan berganda kali ni.... so selepas solat sunat Aidil Fitri... n smpt beraya d rumah satu malaysian family.... kami terus menuju ke destinasi percutian kami utk melupakn kesedihan beraya d perantauan....



Kami p dekat2 ja.... ke Dubai... n stayed satu malam di Atlantis Hotel... ala2 Sunway Lagoon Hotel la sebb ada water theme park... tp mmg panas berdengung la p main air musim2 cenggini kan.... ;-)


Layan jer la gambar2 di bawah yer.....



Kata2 aluan terpapar di kaca TV... menyambut kedatangan kami(tp nama cik abe jer tu yg tertulis... huhuhu)



Pemandangan dr beranda bilik hotel kami.... cantik kan!



Mek yg sgt gumbira sebb ada bed sendiri katanyer... hehehe




Muka yg dh x sabo2 nk p main air....




Baru lepas slide... adehhh melekat plak baju ni kat b****t... kikiki



Tgh dok tunggu pasu besar penuh dgn air....



Sgt happy dpt berendam.... ;-)



Air dh tumpah tp bapak2 lak yg terlebey... haiissshhh




Posing ngan papa....


Tgh bincang nk amik yg mana....


Okeh.... dh dapat!


X puas dlm kolam.... sambung kt dlm tub plak



Esok pagi... swimming pool time...





Masa utk bersiar2 n seterusnyer checked out


Paling penting.... dapat dua benda ni dr hubby tersayang sempena anniversary kami yg ke 14.... tq soooooo very much dear Hubby... love u!

1 comment:

kakyon said...

kat padang pasir..tapi ada air..hehe