Followers

Monday, April 26, 2010

Day 1 - Tour Paris n London 2010

Salam......

Isshhhh... Lama tul nk haplod gambar2 ni..... seketui-seketui..... berjam2 plak tu..... rasa cam give up jer....... tu pun bukan semua yg me masukkn... antara beribu gambar yg kami snap... hanya ni yg larat ditayangkan wat masa ni....

Hmmm k la u all..... layan jer la gambar2 percutian kami ni ek..... dari epot Abu Dhabi sehingga la habis hari pertama kami di Paris........... zzaaasssssss....




Abu Dhabi International Airport



Heathrow Airport, London




Underground Station menuju ke Eurostar Station











St Pancras Eurostar Station, London


On d way to Paris

Gare Du Nord Eurostar Station, Paris

Marne La Vallee Station(RER), Disneyland

Kyriad Hotel


Pemandangan dari tingkap.... sgt cantik





Jalan2 di Disney Village sementara menunggu hari siang.....

Ok la semua.... berenti di sini la dulu utk kali ini..... nantikan siri perjalanan kami yg seterusnya dlm n3 akan datang... tungguuuuuuuuuuuuuu...................

3 comments:

kak ina kl said...

salam amy..jelousnya tenguk gambar..dah rezeki kamu kan..mesti penat ek..

Chempaqa said...

salam amy..
waduhhhhhhhhhh..raso mcm nak pingsan tgk pemandangan yg cun tuh..beruntung blh g jale2 tpt camtuh..daku nie..ntah bila nak pegi..asyik dok sopping pinggan jah..hhuuhuuuhuhuh

amy said...

kak ina.... amy ni pun tompang rezeki hubby.... harapkan duit sendiri pun mana ada masyuk.... huhuhu

chempaqa.... mmg cun giler.. segala mak nenek cottage menghiasi pemandangan kiri n kanan..... errr... pinggan awak tu pun harga dia lebey dr tambang kami pi sana tu... hihihi